در برنامه «90» جنجالی دیشب چه گذشت
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 5348
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




در برنامه «90» جنجالی دیشب چه گذشت
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

» در برنامه «90» جنجالی دیشب چه گذشت

سوال برنامه شب گذشته 90 اختصاص به پیش بینی نتیجه دربی 74 پایتخت داشت که 46 درصد به پیروزی استقلال، 43 درصد به برد پرسپولیس و 11 درصد هم به نتیجه مساوی رای دادند. به این ترتیب استقلال شب گذشته در دربی پیامکی برنده شد و حالا باید دید روز پنجشنبه این هفته در زمین چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری کشورمان در خصوص جنجال های صورت گرفته در دیدار تیم های استقلال و تراکتور نظر کارشناسی داد. وی معتقد بود پنالتی اول استقلال صحیح نبوده و توپ به سینه بازیکن تراکتور برخورد کرد. در مقابل خطای میثم حسینی روی بازیکن تراکتور خطا بود و یک پنالتی به سود تراکتور گرفته نشد. نصیرزاده پنالتی دوم استقلال را صحیح دانست. در ضمن این کارشناس داوری کشورمان اعتقاد داشت محسن قهرمانی دو پنالتی آشکار پرسپولیس را نگرفت .

» جهت مشاهده گزارش برنامه نود شب گذشته به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

شب گذشته فردوسی پور همچون همه دوشنبه شبها پربیننده ترین برنامه سال های اخیر صدا و سیما ، برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد.

در این برنامه همان طور که پیش بینی شده بود بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و تراكتورسازي و حاشیه های این بازی بود .

نصیرزاده کارشناس داوری

کارشناس داوری برنامه شب گذشته نیز نصیرزاده ، بود. هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری کشورمان در خصوص جنجال های صورت گرفته در دیدار تیم های استقلال و تراکتور نظر کارشناسی داد. وی معتقد بود پنالتی اول استقلال صحیح نبوده و توپ به سینه بازیکن تراکتور برخورد کرد. در مقابل خطای میثم حسینی روی بازیکن تراکتور خطا بود و یک پنالتی به سود تراکتور گرفته نشد. نصیرزاده پنالتی دوم استقلال را صحیح دانست.

این کارشناس داوری کشورمان در ادامه به گله مندی از فدراسیون فوتبال از چینش داوری های هفته بیست و سوم پرداخت و اظهار داشت که این بازی را مظفری زاده بهتر سوت می زد.

2 پنالتی پرسپولیس سوخت !

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد داشت قهرمانی دو پنالتی آشکار پرسپولیس را نگرفت . در ضمن وی در گفتگور با عسگری نایب رئیس کمیته داوران اعتقاد داشت دو پست همزمان وی در کمیته داوران از نظر قانون ایراد دارد .


انتقاد پرویز مظلومی به عادل !

پرویز مظلومی به فردوسی پور گیر داد و معتقد بود وی در حال جو سازی است ! مظلومی که مهمان تلفنی برنامه نود بود در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید شما به کدام گزینه ما(برد استقلال،تساوی،برد پرسپولیس)رای می دهید؟گفت:«به احترام کسانی که رای بیشتر را به استقلال داده اند من می گویم که استقلال انشاءالله داربی را می برد.»

مهمان جوان برنامه 90

امید عالیشاه، پدیده این فصل راه آهن از پاسخ دادن به سوال نظرسنجی نود طفره رفته و طرف هیچ یک از سرخابی ها را نگرفت. وی تنها ابراز امیدواری کرد که این مسابقه مساوی نشود. این بازیکن جوان از آرزوی خدمت به تیم ملی ایران گفت و در ابتدای اظهارات خود از حمید علیدوستی مربی سابق خود نیز تقدیر و تشکر کرد.

کنایه فردوسی پور به حرکت سمبولیک کرار

در بخشی از برنامه شکستن صندلی های ورزشگاه از نکات قابل بحث در بازی استقلال و تراکتورسازی بود .

عادل فردوسی پور حتی در این زمینه هم از امیر قلعه نویی که مهمان تلفنی برنامه بود در این مورد سوال کرد که قلعه نویی گفت:«من با کلیت این قضیه مخالفم و هرگز از این کار زشت حمایت نمی کنم،اما به هر حال طرفدار به ورزشگاه می آید و وقتی حق تیمش را می خورند ناراحت می شود.»

این در حالی بود که پس از این اظهار نظر فردوسی پور در جواب قلعه نویی گفت:«البته این بار جاسم کراری نیست که طرفداران در یک حرکت خودجوش و سمبولیک صندلی به دست به ورزشگاه بیایند تا مسئولان فوتبال کشور این بازیکن را ببخشند.»
قلعه نوعی رفتار هواداران تراکتور را محکوم کرد .
من رفتار هواداران تراکتور را محکوم می کنم اما با توجه به شور و شوق این هواداران با این مشکلاتی که در جامعه هست، وقتی این بلا سر تیمش می آید از لحاظ روحی روانی به هم می ریزد.

امیر قلعه نوعی یکی از مهمانان برنامه نود بود و در خصوص داوری ما امسال از داوری لطمه های بسیاری خوردیم. بهتر است برای تیم های هر 4 یا 5 بازی یکبار یک داور را بزارند تا شک و شبهه پیش نیاید.

من رفتار هواداران تراکتور را محکوم می کنم اما با توجه به شور و شوق این هواداران با این مشکلاتی که در جامعه هست، وقتی این بلا سر تیمش می آید از لحاظ روحی روانی به هم می ریزد.

نگرانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از داوری دربی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آخرین مهمان تلفنی برنامه 90 بود و اعتقاد داشت اگر مسئله غیر عادی ! رخ ندهد پرسپولیس حتما برنده دربی خواهد بود .

یک میلیون و چهارصد هزار دلار به پرسپولیس بابت حق ترانسفر علیرضا حقیقی دریافت شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص نتیجه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: تیم ما دیگر مصدوم و مجروح و مفقود و زندانی ندارد و این بازی را خواهد برد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما بازی را می برد مگر اینکه شرایطی غیر فوتبالی پیش آید که فکر نمی کنم این شرایط ایجاد شود.
رویانیان در خصوص نحوه پرداخت رقم قرارداد دنیزلی گفت: پول آقای دنیزلی با هزینه ای که بابت ترانسفر حقیقی دریافت کردیم تامین شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مبلغ دریافتی باشگاه پرسپولیس در ترانسفر علیرضا حقیقی گفت: یک میلیون و چهارصد هزار دلار به پرسپولیس بابت حق ترانسفر علیرضا حقیقی پرداخت شد.

سردار رویانیان: من خودم پلیس بودم ، داورها خوب اعمال قانون نکردن!

محمد رویانیان تنها ثانیه هایی پس از اینکه هوشنگ نصیرزاده تشخیص داد دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشده با فردوسی پور همکلام شد.
رویانیان در این مکالمه به شدت از اشتباهات داوری گلایه کرد. او با اشاره به داوری بازی تیمش با ذوب آهن گفت:« تیمی مثل پرسپولیس میلیاردها هزینه می کند و این اشتباهات به یک تیم ضربات بزرگی می زند. البته خوشحالم که تاج و عسگری اشتباهات را پذیرفتند اما ما نگران بازی های بزرگتر مثل دربی هستیم. من چون خودم پلیس بودم می دانم که یک داور وظیفه اعمال قانون را دارد که متاسفانه در بازی ما این اتفاق به درستی نیفتاد. » او سپس درباره پیش بینی از دربی می گوید:« من همان ابتدا زدم که پرسپولیس بازی را می برد. این بار مصدوم های مان رسیدند ، محروم نداریم تازه بازیکن بازداشتی هم نداریم! مربی مان از تیم راضی است و همه چیز خوب پیش می رود.»
سردار استدلال کرد که 11 درصدی که گفتند بازی مساوی می شود هم پرسپولیسی هستند و 54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی 90 ، پرسپولیسی هستند. که عادل به او گفت اگر این استدلال را بپذیریم ، شما اعتراف تلخی کردید. که رویانیان گفت:« بالاخره ما در چند بازی اخیرمان خوب نتیجه نگرفتیم برابر رقیب و این برای طرفداران ، ذهنیت ساخته است.

بحث دیگر ، ماجرای جریمه میثاق بود که رویانیان گفت:« کمیته انضباطی ، میثاق را از بازی ملوان زیر نظر داشته و به همین دلیل این جریمه برایش در نظر گرفته شده.»
عائل متوجه نمی شد که چرا در پرسپولیس یک بازیکن را به دلیل گل خوردن باید کمیته انضباطی جریمه کند و رویانیان هم دلیلی نمی توانست بیاورد که عادل را قانع کند. رویانیان از حضور زادمهر در مقام سرپرست به تیم خبر داد که به زودی اتفاق خواهد افتاد.


جرو بحث جباری با قلعه نویی!

مجتبی جباری معمولا تا این حد احساساتی نمی‌شود. مگر این‌که حریف، حریف ویژه‌ای باشد. شاید خیلی‌ها یادشان رفته باشد که جباری و قلعه‌نویی در دوران همکاری در استقلال رابطه خوبی با هم نداشتتند. اما این واکنش نشان می‌دهد خود مجتبی به هیچ وجه این خاطرات را فراموش نکرده است. جباری بعد از به ثمر رساندن پنالتی دوم استقلال رو به نیمکت تراکتورسازی شادی‌اش را نشان می‌دهد. و بعد از بازی به گفته ستار همدانی با قلعه نوعی جرو بحث می کند .

نتیجه نظر سنجی

نظرسنجی نود نیز در خصوص نتیجه دربی هفتاد و چهارم بود که در پایان حدود 46 درصد از هواداران به برتری استقلال رای دادند. و 43 درصد هواداران تیم به برد پرسپولیس رای دادند و 11 درصد اعتقاد داشتند که این بازی مساوی می شود

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس